събота, юни 03, 2006

относно 02.06.2006 и 01.06

1. Според това 01.06 е международен ден на детето... на същият този ден на 2 пъти станах свидетел как на ДЕТЕ по случай праника му подаряват подарък като за "голям" ! Баси. К'во става ? На къде отива този свят?! Или е дете, празнува детски празници, получава детски подаръци и се отнасят с него като към дете или е голям човек и си отнася всички + и - на дефеницията голям. Не стаа така според зависи какво ти изнася такова да бъдеш...
2. 02.06.2006 ... 12.00h... започва да вие сирена и влизайки в една от стаите на офиса гледам всички са се изтъпанчили като караул пред двореца Кралицата и гледат през прозореца към Витоша (?!).Вика: Ко праите бре? Отговаря ми се шепнешком: Отдаваме почит на Христо Ботев.Не са ли те учили в училище?! Аз пак : И що? Отсреща: Ами нали днес се е родил!
Мдаааа... много яко.Незнам тез хора в какво училище са ходили. Глей до къде сме го докарали... Почти сигурен съм, че поне 1/3 от стърчащите като ... рибари... в тоз OpenSpace с пот на челото ще изрецитират не повече от 1-2 строфи от някое Негово стихотворение ама не... тъй са ги учили те тъй правят. Никаква мисъл, никаква идея... като каже някой "Скачай" те питат "Колко високо". Баси нацията изродена сме, иначе да се бием в гърдите и да лижем задника на разни недоеб*ни неупешни опити на генното инжинерство като гусин-а Болен Спидеров ставаме...
Вижте мили ми колеги-братя и сестри Българи: Почит се отдава ежедневно като се изповядват идеалите и се спазват заръките на Апостола, Ботев, Раковски etc, а не като висим прави като идиоти веднъж годишно за по 1 минута.
Баси, че пак се изнервих добре, че аз съм циганин с родословие иначе щях да си посипя главата с пепел от срам!

Няма коментари: