събота, април 15, 2006

fortune

/usr/games/fortune винаги ми е допадало и като идея и като реализация. Всички ми web-mails които са със SquirrelMail и enabled plugin за fortune ми дават мъдрости от живота събирани от поколения по-малки или по-големи идиоти.Пакетът fortunes-bg ме радва още повече. Стандртно БГ-"мъдростите" ги четях с /usr/games/fortune /usr/share/game/fortune/bg ама ми псина да си троша пръстите с толкова писане и както казва фортуната: накарай мързеливият на работа да те научи на ум... та
echo alias fort='/usr/games/fortune /usr/share/games/fortunes/bg' >> /home/eol/.bashrc
и сега в автоматично кирилизираната ми конзола си чета секви мисли на БГ само с едно fort + enter :)

P.S. Gnome има много секси аплет по темата - Wanda и аз взех, че праснах тази рибка на паннела да си плува и да очаква да я накликам (тя пък ми се прави на много отворен B.O.F.H)

Няма коментари: