сряда, април 26, 2006

C2H5OH

Вече е почти 16.00, а аз още съм в състояние "главата цепи, мисълта друг..."
Приниципно не злоупотребявам с алкохол, но пък вчера вечерта също като колегата... който ми взе вечерта сакам да си ми я върне.
Thx на dev0, xCitizen и Сашо, че ми правеха компания или аз им правех компания защото последните ми спомени са, че Васката отиде да спи в таксито, Тони мразеше на висок глас казармата, жените, шефовете, политиците, Силистра и индийските национали по крикет (в тоя ред на мисли от кога иралндците си падат по крикета та го пускат на големите екрани в Irish Pub-a), а Сашо в рамките на 30 мин 5 пъти тръгваше и 6 пъти се връщаше да плаща сметката защото имал пресантиман, че ще спечели от ТОТО-то но пък нямаше пресантиман дали го е пуснал.
Thx again че сте прибрали Tico-то (което само по-себе си е странен факт тъй като доколкото знам никой от вас няма книжка)

P.S. Тони... разбирам, да объркаш апартамента, мога да разбера да объркаш и етажа ама и входа вече става прекалено! Но пък варианта с бележките на всеки вход "Ключове за червеното Tico от снощи - в кафе-сладкарницата на ъгъла" беше хитра.

P.S. Това е последният път в който залагам мизерното си именце заради фирмата на работодателя си... никой не ми плаща достатъчно за това. До сега по една или друга причина бях "мил и отзивчив" рано или късно ще ме мразят so... да не губим време

Няма коментари: