сряда, март 22, 2006

mantis

При опит да ъпгрейдна от mantis_0.19.2-5 до mantis_0.19.4-3 Мантис-а ми гръмна с :
Fatal error: main(): Failed opening required
'/usr/share/mantis/gui/core/adodb/adodb.inc.php' (include_path='/usr/share/php')
in /usr/share/mantis/gui/core/database_api.php on line 19
след първоначалният шок (днес ми надуха главата колко жизнено-важен бил тоз Mantis) проблема се реши с:
rm /usr/share/mantis/gui/core adodb
ln -s /usr/share/adodb .
А се случи това защото се опитвам да тарикатея ъпгрейдвайки stable система с testing пакет по хамалският начин: сваляйки конкретният пакет от Debian Testing Packages

P.S. кофти навик съм си изработил... при проблем първо посягам към Google, а после мисля. FIX ME!
В случая google не ми помогна та се наложи аз да мисля.
P.S.2. това май е първият случай в който не ми сработва теорията, че след като аз съм достатъчно глупав да се сетя, че нещо ми трябва, то в Internet има някой достатъчно умен да го направил/публикувал :(

Няма коментари: