понеделник, март 20, 2006

Enough...

Тези дни стигнах до извода, че работата която върша... ами вече не ми е интересно и не се забавлявам... просто я върша като работа... де го онова време в което бях готов да плащам за това за което на мен ми плащат?!
Както и да е... не ми е забвно вече което е жалко защото заради тази работа загубих семейството си, пропилях образованието си, загубих (че и продължавам да губя) приятели.
Замислех се какво друго освен "работата" имам? Ами нищо... нямам реални други интереси.
Бриджа го играя като ламер просто хвърляйки карти, РС игрите не са ми фън и не ме разтоварва трепенето на разни Quake/Unreal/Serioze SAM гадове, за четене на различни книги време не остава, а гледането на филми/ТВ ми докарва чувство на вина и усещането за пропиляно време... дори отказах ходене за риба на Пешо!
Опитах се да си измисля хоби - не успях; поразпитах разни люде да ми препоръчат нещо с което да се занимавам - нищо не ме грабна... Жалка история
Чувствам се изсмукано празен, уморен и аптичен, но пък от друга страна след като нямам нищо друго освен работата не ми остава нищо друго освен да поема още повече работа докато не ми стане интересна или докато не ми писне окончателно.
Ако ми стане интересна оново... ще стане интересно :)
А ако ми писне напълно... е ще се захвана с нещо друго... не е като да не се е случвало... с малко философско отклонение: посоката се знае, а пътища много и всичките водят до там.

Няма коментари: