вторник, ноември 24, 2009

Sony MDR-RF800

Явно съм свикнал с удобството и комфорта от безжичното аудио... След като на предните слушалки им се счупи лявото "слушало" и опита за поправянето му беше не успешен се добих с тези.
Това което ми харесва:
1. По-леки са (спрямо предните)
2. Обхвата е по-голям
3. По-"гъвкави" и предполагам по-чупливоустойчиви
4. Качеството на звука е по-добро (ниодимовите магнити явно оказват влияние)
5. При липса на сигнал не се чува никакъв "бял" шум
Това което не ми харесва (спрямо предните и по принцип):
1. Не стоят толкова стегнати на главата колкото предните (може и да не е толкова голям минус колкото ми изглежда в момента)
2. Нямат стойка на която да ги прибирам което означава, че ще се мандахерцат из бюрото насам-натам
3. Зареждането на батериите става през семплият предавател с едно 20 см кабелче хардкоднато в малкият и лекият предавател
4.Индикатора за заряд на батерията е ... червено светодиодче - сиреч пак нямам дори ориентировъчна индикация на това колко време слушане ми остава
5. Няма индикатор кога работят (приемат сигнал) така, че не мога да разбера дали се изключват при липса на входящ сигнал

Няма коментари: