вторник, ноември 30, 2004

Daewoo Tico DX 800

Преди 2-3 дни блъснах Tico-то... много идиотски стана идиотската катастрофа :( Абе както и да е... минах с 20лв. на водача на пострадалата (на пределна възраст) кола, надрана предна дясна врата и смачкана такава (хъх... повече на-та неможах ли да събера в това изречение?!?). И днес отидохме с Таня (то май стана вчера когато ходихме) при застрахователя тъй като на лице е "Застрахователно събитие". Моите застрахователи са БулИнс и то не за друго ами по простата причина, че те бяха единственните които се решиха да ми застраховат тисо-мобила на цената която платих за него = 2000 лв.От затрахователната полица смъкнах телефона на който трябваше да се обадя (02 962 1508 - дежурен или 957 1167,957 1352,957 1092) и от там млад (и здрав?) женски глас ме ориентира към ул.Пролет 15 в кв. Бояна където им се намира сервиза и отдел "Щети" дето ще да ми прегледат колата. Това нещо се намира по бул.Цар Борис III нагоре до към автогара "Овча Купел, ляв завой, после покрай кръговото наляво, пресича се Околовръстен път и първата пресечка в дясно (thx tanyata)... и се почва едно катерене (на II-ра при мен :) ) което навява спомен за Шипка. Цялата процедура се състои в това да попълниш една бланка по образец (даже хората са дали една предварително попълнена такава - сигурно за тези дето не могат да четат ама могат да преписват качественно); получаваш номерче и излизаш на паркинга да дойдат едни чичковци с апаратче да ти снимат машинката. Та според тях занасям оригиналната полица (защото съм блейка и съм си заврял някъде моята та носих копието) и почват да текaт(или текът? ба ли го как е правилно! да не съм филолог!) 20 дни след които мога да отида в офиса на бул.Дж.Баучер 87 (02 963 36 83) и да си взема паричната равностойност на експертното решение което според тях би тря бвало да е достатъчно да покрие разноските по възтановяването на понесените от мен щети (щот съм кьопаФ и летен шофьор!). Именно това "би трябвало" ме притеснява ... току виж ми дали 50лв. и върви плащай ремонт за 200лв. :( Абе нищо не почвам да ремонтирам докато не дадат парите!!! нищо че зее в горният край дясната врата!!!

И ще трябва да взема да кача малко снимки на това Тисо... на нашите сървъри не ми се ще нещо .. едно,ч е администрацията им е трудна ако не съм на работа второ току виж някой от многото шефове почнал да реве че клиентите останали без сайт то на това oBSD или по-точно на MySQL-а дето е на oBSD-то толкова му трябва за да забие :)
P.S. Вече успях да метна някоя и друга снимчица тук

сряда, ноември 24, 2004

сранье...

Вече повече от година от как работя в CableTel и основанта причина която ще ме накара да си сменя работното място най-вероятно ще бъде новият Network Supervisor (старият колега Щерьо) ... принципно мога да работя с много и различни хора, но с него ми е почти невъзможно. Словосъчетанието "Network team" той си го превежда като: аз правя всичко тъй като ако стане нещо Григори (баш-шефа) ще ми вика на мен... за нас остава привилегията да му помагаме да подредим бюрата. този човек си "гълта езика" от най-малкият проблем; от най-малкото намръщване на някой който ни е се явява шеф (не че е много лесно да се разбере кой ни е шеф на нас де)... поема нагажименти които въобще не са наша работа просто защото не може да откаже ... ако беше една жена (красива ?) щеше да икономисва пари от бикини защото и без това няма да може да си свали краката... и тоз човек ни е менеджер, ще ни стимулира, ще ни поддържа като екип, ще отстоява нашите права пред шефовете та той 4 часа в една кръчма не можа да си поръча гъби от сервитьора !!! намекнал му бил, но оня не се сещал... какво доживях...
Стига толку чи съ разривах кат вдовиць за уй
Link