сряда, ноември 24, 2004

сранье...

Вече повече от година от как работя в CableTel и основанта причина която ще ме накара да си сменя работното място най-вероятно ще бъде новият Network Supervisor (старият колега Щерьо) ... принципно мога да работя с много и различни хора, но с него ми е почти невъзможно. Словосъчетанието "Network team" той си го превежда като: аз правя всичко тъй като ако стане нещо Григори (баш-шефа) ще ми вика на мен... за нас остава привилегията да му помагаме да подредим бюрата. този човек си "гълта езика" от най-малкият проблем; от най-малкото намръщване на някой който ни е се явява шеф (не че е много лесно да се разбере кой ни е шеф на нас де)... поема нагажименти които въобще не са наша работа просто защото не може да откаже ... ако беше една жена (красива ?) щеше да икономисва пари от бикини защото и без това няма да може да си свали краката... и тоз човек ни е менеджер, ще ни стимулира, ще ни поддържа като екип, ще отстоява нашите права пред шефовете та той 4 часа в една кръчма не можа да си поръча гъби от сервитьора !!! намекнал му бил, но оня не се сещал... какво доживях...
Стига толку чи съ разривах кат вдовиць за уй
Link

Няма коментари: